1:advent

♥hejsan svejsan, vi håller fullt upp med att julpynta eftersom att det är 1:advent idag. jag vaknade för typ en timme sen och nu sitter jag i soffan och tittar på idol. Jag hejar på Olle och Minnah vem hejar du på?♥  Jag måste fixa min design för den som jag har nu är inte fin!  Håller på med en header på photoshop på en annan data så jag kan inte ladda upp den nu :( men snart kan jag.

Juste jag har ju träning idag också kl 2-5 men jag är sjuk så jag kommer inte vara med och träna, jag kommer kolla på den istället. Det är ju också kul att se hur allting ser ut. Men tråkigt att vara sjuk.♥

                                           KRAMIZAR FRÅN EMMA:) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0